سوپ جوجه

سوپ جوجه برای تقویت و نشاط روح

سوپ جوجه

سوپ جوجه برای تقویت و نشاط روح

باور

 

خورشید را باور دارم ،حتی اگر نتابد.

 

 

         به عشق ایمان دارم، حتی اگر آن را حس نکنم .

 

 

                       به خدا ایمان دارم، حتی اگر سکوت کرده باشد..

 

 

                                          (دیوار نوشته ای مربوط به ویرانه های جنگ جهانی)

 

 

 

 

   زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست،

 

 

              در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست!

 

 

                           زندگی آب روانی است روان می‌گذرد...

 

 

                                         آنچه تقدیر  من و توست  همان می‌گذرد

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
شهر شب سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:57 http://shahre-shab.blogfa.com

آخی چه جمله های تکی
آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد!
خیلی پست قشنگی بود...

ممنونم به خاطر حظورت
این جمله های تک رو هدیه گرفتم
دوست داشتم همه ببینند

شروین چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 22:57 http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام
خیلی ممنونم که اومدی
اینا چه نازن
موفق باشی
بازم ممنون که میای

الهام پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:07 http://mmyhome.persianblog.ir

سلام علی جان
شنیده بودم تو جنگ جهانی دوم انقدر نا امیدی بین سربازها زیاد بوده که خیلیا خودکشی کردن خوب شاید این برای جنگ جهانی دوم نباشه شایدم باشه بهر حال عالی و فوق العاده زیبا بود
ممنون که خبرم کردی

سلام
خواهش میکنم
شاید درست بگی ، اما اگه ناامید بودند الان کشورها شون این همه پیشرفت نداشتند
این مردم ما هستند که ناامیدی سراسر توشون موج میزنه
موفق باشی

لیلا جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام.

لاله ائین مهر جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:48

سلام
همش خیلی زیبا بود
هم نوشته ی جنگ جهانی هم شعرت
مخصوصا بیت اخرش

گیسوی تو شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:06

منتظر باش اما معطل نشو تحمل کن اما توقف نکن قاطع باش اما لجباز نباش صریح باش اما گستاخ نباش بگو آره اما نگو حتما بگو نه ولی نگو ابدا این یعنی همه چی باش و هیچی نباش

سلام گیسوی من
متنت عالی بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
خیلی ممنونم
عیدت هم مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک.

لاله آئین مهر سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:35

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد