سوپ جوجه

سوپ جوجه برای تقویت و نشاط روح

سوپ جوجه

سوپ جوجه برای تقویت و نشاط روح

غم موهبت است نه مصیبت

روز وصل دوست داران یاد باد

                                         یاد  باد  آن  روزگاران  یاد  باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت

                                         بانگ  نوش  شاد  خواران  یاد باد

غم را دیدم که پیاله ای پر از غصه سر میکشید،صدایش کردم و

گفتم: « شیرین است،این طور نیست » با ترشرویی  پاسخ  داد :

«تو با این دخالت ، کسب و کارم  را از رونق انداختی ؛ چگونه

می توانم از این  پس  اندوه را  به  تو  بفروشم ،   در  حالی  که

می دانی غم موهبت است نه مصیبت.»

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:19 http://damun.blogsky.com

سلام
تورو خدا این حرف رو نزن آخه کاری نکردی که تو
من الان دارم میرم شرکت اونجا برات تایپ میکنمش برات عصری میفرستمش
راستشو بخوای من عذاب میکشیدم وقتی میدیدم که تو داری اینجوری ذره ذره خودتو با دستای خودت رنج و عذاب میدی
این رو از من به یاد داشته باش..هر کسی لیاقت هر چیزی رو نداره خدا هم به آدم همونقد که لیاقت داره بهش میده .
پس تا عصری بای. بخند

ی یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 http://rue.blogsky.com

سلام
خواهش میکنم چشماتون قشنگ میبینه
لینک دوستانم رو تو بلاگم زدم که وبلاگم قشنگتر بشه
ممنونم از شما یاسمین عزیز

دوست پاییزی یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:44

سلام
چرا میگی (غم موهبت است نه مصیبت) ؟؟
اگه موهبت هست پس چرا انقدر سخته؟؟چرا عذاب داره؟؟

جوابش خیلی سخته امشب پستی رو که میزنم بخون
جوابت رو شاید گرفتی
ممنونم که بهم سر زدی خیلی خیلی لطف کردی متشکرم

ی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:43 http://rue.blogsky.com


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد