سوپ جوجه

سوپ جوجه برای تقویت و نشاط روح

سوپ جوجه

سوپ جوجه برای تقویت و نشاط روح

درخت سمّی

از دوستم خشمگین بودم

خشم خود را شجاعانه با او در میان گذاشتم

خشم من فرو نشست و آرام شد

از دشمن خود خشمگین بودم

این خشم را در اعماق ضمیر خود بر هم انباشتم،این خشم

اوج گرفت و تمام جسم و جانم را تسخیر کرد.

هر صبح و شب ، لرزان و هراسان نهال خشم را با اشکهایم

آبیاری کردم

و با لبخند های ظاهری و فریبکارانه بر این نهال نور تاباندم.

و شب و روز رشد کردتا اینکه روزی به ثمر نشست و یک

سیب نورانی بر روی آن ظاهر شد

و دشمن من این سیب را که می درخشید مشاهده کرد

و او می دانست که این سیب از آن من است.

وقتی شب چون ابری سیاه همه جا را در بر گرفت و او برای

دزدی به باغ من آمد

صبح با خوشحالی دیدم که دشمن من در زیر درخت درازکش

افتاده است.

ویلیام بلیک (1757-1827)

نظرات 4 + ارسال نظر
ی سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 22:46 http://rue.blogsky.com

شادی چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام علي جان
تازه فهميدي تو چه جامعه اي داريم زندگي ميكنيم دير متوجه اين موضوع شدي
كسي دلش واسه كسي نمي سوزه بابا هر كي به فكر خويشه.خودت به داد خودت نرسي كسي محلت نمي ذاره.زنده اي براي اينكه زندگي كني زندگي خيلي قشنگه علي جون .
در ضمن گفته بودي ما تو اين دنيا هستيم كه فقط شكممون را سير كنيم به خدا وضعيت اين قدر خراب شده كه شكم سير كردن هم ديگه كار سختي شده .خيلي ها را ديدم كه به خاطر فقر تو خيابون گريه مي كنن .كم كم نفس كشيدن هم پولي ميشه.
سخت نگير همه مشكل دارن اما درست نيست نا شكري كنيم خدا را شكر كن بهت زندگي داده .توي اين دنيا آدم فقط بايد انسانيت داشته باشه .يعني دروغ نگه ، مال كسي را نخوره و . ...........
بي وفايي هم كه همه دارن ازش حرف ميزنه ديگه عادي شده .در ضمن با هر كسي مثل خودش رفتار كن خيلي جواب ميده.
ديروز وبلاگت را كامل خوندم خيلي متن هات جالب بودن
بازم بهم سر بزن من منتظرتم. سوپ جوجه بخور تا يه كمي بهتر بشي
شاد باشي

سلام شادی عزیز
خیلی وقت بود که میدیدم وضعیت رو اما چه کنم
ممنونم که نظرت رو راجع به وبلاگم دادی
شما لطف درید
وبلاگ شما هم جز وبلاگای زیبای نت هست که میخونمش
تو هم شاد باشی
راستی سوپ هم می خورم .

دوست پاییز چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:57

سلام
ممنونم که بهم سر زده بودی..
داستان هایی که مینویسید همه خوب و اموزنده هست.. خیلی عالی بود./
موفق باشی

سلام
خواهش میکنم وظیفه بود
خیلی خیلی ممنونم از لطف شماچشماتون زیبا میبنه...
شما هم موفق باشی

شادی چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 http://rangarang1385.blogsky.com/

صل علی محمد قالب نو مباررررررررررررررررررررررک

نه بابا این حرفا چیه چرا باید ناراحت باشم

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد