سوپ جوجه

سوپ جوجه برای تقویت و نشاط روح

سوپ جوجه

سوپ جوجه برای تقویت و نشاط روح

سلام به تمامی دوستای خوبم

من از همگی شما عذرخواهی میکنم

به علت اینکه غیبت داشتم

جای همی شما خالی رفته بودیم تبریز و شهرهای اطراف چند تا مسافر خارجی داشتیم رفته

بودیم یکمی گردش و تفریح .....

ایشالا به زودی مینویسم 

نظرات 3 + ارسال نظر
پینه دوز چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:08

سلام
خوش بگذره.
ورود ماه شعبان المعظم وتولد امام حسین (ع) برشما مبارک


یاعلی مدد

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:10 http://rue.blogsky.com

خدایا بهانه های زندگی را
کجای این دنیای بزرگ گم کردم
معنی با هم بودن ها را چه کسی
از ذهنم ربود
دلخوشی های کوچک زنده ماندن
کی از وجودم پر کشید
من کجا خودم را گم کردم
چه کسی مرا در خودم رها کرد
خدایا از کجا این همه گم کرده را پیدا کنم
از چه کسی سراغ خودم را بگیرم
چرا هیچ جا روشن نیست
من به دنبال ذره ای نور امیدم
کجا پنهانش کرده ای
نشانم بده که رو به اتمامم
دستم را بگیر که جز تو کسی را ندارم
علی...
اصلا به اون آرامشی که می خوام نمی رسم...خسته شدم..خسته...
دلت شاد

سارا جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 21:22 http://sogande-eshgh.blogsky.com


. . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *

من آپم یه سر بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد